sobota, 25 kwietnia 2015

Dlaczego?

Oficjalnie zamknął się kolejny etap w moim życiu. Wczoraj po raz ostatni zatrzasnęły się za mną drzwi mojego kochanego I LO :)

Jeszcze podczas trwania roku szkolnego, stworzyłam listę rzeczy, które zrealizuję po opuszczeniu murów liceum. Jest to lista niezwykle długa, ale przecież czekają mnie ''najdłuższe wakacje życia'' (co w zderzeniu z rzeczywistością traci na wyrazie, bo najdłuższe wakacje życia czekają mnie pewnie po studiach xd), podczas których zamierzam odhaczyć wszystkie wyszczególnione na niej punkty.
Jedną z pozycji na liście było rozpoczęcie prowadzenia bloga. Nie chciałam jednak, by był to kolejny blog pt. ''faszyn&stajl'' czy ''Polsce-potrzebna-kolejna-Ewa-Chodakowska''.

Obiecałam sobie, że po maturze skupię się na autorozwoju, na poszerzeniu własnych horyzontów. Filmy, książki, ale także ''szukanie Boga'' czy lepsze poznanie tajemnic psychologii i manipulacji miały stać się górnolotną rozrywką na najbliższe 4 miesiące. Podczas jednego z wieczorów naszła mnie refleksja, dlaczego by nie spisać tego wszystkiego w jedno miejsce i nie podzielić się ciekawostkami ze ''światem''? Powszechne jest skupianie się na powierzchowności, dbanie o ciało i ubiór. Kompleksy - kto ich nie ma? Jednak zdecydowana mniejszość cierpi z powodu świadomości swoich niedoborów intelektualnych. Jeżeli ktoś, tak jak ja, pragnie dowiedzieć się czegoś więcej, a nie pozwala mu na to brak czasu na poszukiwania, to właśnie trafił w doskonałe miejsce ;)

ewsonmewson.

1 komentarz: